Wednesday, June 5, 2019

Challenge #193 - You're the Man!

Happy Wednesday crafting friends.
Welcome to a brand new challenge hosted by the Crafty Gals.

Before I go on with this challenge, I would like to take this opportunity to thank Kleri, who has had to step down from the team, for all the beautiful contributions she made to our challenges. You will be missed Kleri!  We wish you all the best in the future.

It's always sad to have to say goodbye to one of our own teamies, but on a happier note, I would like to introduce you all to Kim Lamos.  Kim has graciously accepted our invitation to be a part of our team. 

Here is a little about Kim in her own words.


My name is Kim. By day I am a K-8 teacher for iQ Academy. By night I am a crafting machine. I am very much a paper addict. I can't go into a craft or scrapbooking store without buying paper. I love anything that has to do with paper. Paper comes in all colors, patterns, sizes and textures. Paper can be cut, folded, crimped, embossed, glued, and stitched, just to name a few. I love to see what new things I can do with paper. My second passion is rubber stamping. I love to create cards using stamps. My next favorite thing to play with are dies and punches. I love to see what new techniques I can find using punches. Come follow me on my paper stamping and punching journey!

Now that you have met our newest teamie, let me continue with this post by announcing the randomly selected prize winner for challenge #192.  She is ...

Prize ~ $10 Gift Certificate

Congratulations! You may display the badge below on your blog!


Please use the "CONTACT ME" button at the top to claim your prize. 

***PLEASE MENTION WHAT PRIZE YOU WON***

You have 1 week to claim your prize.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Our Top Three Winners, picked by our fabulous DT are:






Congratulations to you all!
Below is the badge you may display on your blog.


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Our current challenge is ...

You're the Man
(In honour of Father's Day, make a masculine card)

Our sponsors for this challenge are:

Prize ~ 2 Digital Images



Prize ~ 3 Digital Images



Prize ~ $5 Gift Certificate

Our very talented DT has been busy creating lovely projects for your inspiration.  Take a look ...

Using:  Fishing Donald - Digital Delights



Using:  Vintage Ride - LeAnn's World 101



Using:  Ford Popular - Dr Digi's



Using:  Chill Out Chaz - Dr Digi's



Using:  Ambrose King of the Waves - Dr Digi's



Using:  Vintage Ride - LeAnn's World 101



Using:  Fishing Donald - Digital Delights



Using:  Fishing Donald - Digital Delights



Using:  Fishing Donald - Digital Delights



Using:  Vintage Ride - LeAnn's World 101



Using:  Sam - LeAnn's World 101



Using:  Captain Gneng - Dr Digi's

We would love for you to play along with us. You have until 12:00 pm CST on June 18, 2019 to link your project to our current challenge

There are a few simple rules you must follow:
1. You may only submit THREE projects per challenge.
2. Your project must be NEW - no back linking allowed.
3. You must link DIRECTLY to your blog post, not just your blog.

Good luck and thanks for joining us today!
We can't wait to see all your amazing projects!




You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

16 comments:

  1. Les belles créations de la DT donnent envie de participer à ce nouveau challenge.
    Bises.
    MaryannG

    The beautiful creations of the DT make you want to participate in this new challenge.
    Hugs.

    ReplyDelete
  2. Hallo allemaal, mijn naam is Ophélie Aurélien Ik woon in de buurt van Choco-verhaal in België. Ik was gekwetst en had een gebroken hart toen er zeven maanden geleden een groot probleem ontstond tussen mij en mijn man. zo verschrikkelijk dat hij de zaak voor de rechtbank aanhangig maakte voor een scheiding. Hij zei dat hij nooit meer bij hem wilde wonen en dat hij niet meer van me hield. Dus hij pakte het huis uit en zorgde ervoor dat ik en mijn kinderen zware pijn leden. Ik probeerde al mijn mogelijke middelen om hem terug te krijgen, na heel veel bedelen, maar alles was invail.and hij bevestigde dat hij zijn beslissing nam en hij zou me nooit meer zien. Dus op een avond, toen ik terugkwam van het werk, ontmoette ik een oude vriend van me die ook met mijn man in hetzelfde bedrijf werkte dat hij me belde en me vroeg wat het probleem is met mijn man. Dus ik heb hem alles uitgelegd, dus hij vertelde me dat de enige manier om mijn man terug te krijgen, is om een ​​spell caster te bezoeken omdat het ook echt voor hem werkte. Dus ik geloofde nooit in een spell caster, maar ik had geen andere keuze dan zijn advies op te volgen. Toen gaf hij me een e-mail doctorigbinovia93@.com een ​​spellinggieter die hij bezocht. Dus de volgende ochtend stuurde ik een bericht naar de e-mail die hij me gaf, en de spreukmeester verzekerde me dat ik mijn man binnen twee dagen terug zou krijgen als ik zijn instution volgde, dus deed ik alles wat hij me vroeg. De volgende ochtend, zo verrassend, belde mijn man die me de afgelopen 7 maanden niet gebeld had me op om me te vertellen of er nog een manier was om mijn leven weer te komen. Gedurende 7 maanden Drigbinovia maar een glimlach op mijn gezicht zo kwam hij weer terug in mijn leven, met veel liefde en vreugde, verontschuldigde hij zich voor zijn fout en voor de pijn die hij mij en onze kinderen heeft aangedaan. Vanaf die dag was onze relatie sterker dan voorheen, je kunt hem ook bereiken via WhatsApp hem op +2348144480786 Ik zou je daarbuiten adviseren als je moeite hebt om contact met hem op te nemen,

    ReplyDelete
  3. Lovely cards DT team and thanks for the winning card you choose mine !
    All winning toppers 3 also congratzz...
    Have a nice evening
    Epie Xx

    ReplyDelete
  4. Nice article admin thanks for share your article keep share your knowledge i am waiting for your new post check custom t shirts boys t shirts kindly review and reply me

    ReplyDelete
  5. Ik wil gewoon dat de hele wereld weet over deze spreukenmaker die ik een tijdje geleden heb ontmoet, ik kan niet alles zeggen wat hij voor me deed. mijn man verliet me 3 jaar geleden met mijn kinderen Ik was op internet aan het surfen toen ik de getuigenis van deze geweldige man online ontmoette, ik besloot het te proberen en mijn man is nu terug en we zijn weer blij ik kan niet alles geven waarmee hij me heeft geholpen schriftelijk, alles wat ik kan zeggen is heel erg bedankt ik ben heel blij en hij verzekerde me dat hij veel magie doet, inclusief

    Love Spell
    Power-spreuk
    Succes spreuk
    Lot van zwangerschap
    Betovering van het huwelijk
    spreuk voor een goedbetaalde baan
    Beschermingsspreuk
    spreuk om een rechtszaak te winnen
    veel geluk etc.

    als je de hulp nodig hebt van de spreukmaker Dr. Ajayi, neem dan contact met hem op via dit e-mailadres (drajayi1990@gmail.com) of voeg hem toe op whatsapp +2347084887094 en bespreek je probleem met hem. Hij is een goede man en ik zal hem altijd dankbaar zijn.

    ReplyDelete
  6. Ik was te nieuwsgierig om te weten of liefdesbetovering echt werkt of zelfs echt is vanwege de talloze bemoedigende recensies over Dr. Wale. Ik wilde hulp om mijn man terug te krijgen, maar ik was tegelijkertijd ook bang omdat het mijn eerste keer was. Maar alle angsten om me heen verdwenen onmiddellijk. Dr. Wale begon de betovering. Mijn verzoek aan dr. Wale was: “de afgelopen 4 maanden is mijn man veranderd in een monster, we hebben gevochten en hij begon excuses te vinden om niet naar huis te komen of zelfs in het weekend te bezoeken, voordat hij uiteindelijk uit mijn leven verdween. Ik kwam er weken na zijn verdwijning achter dat ik zwanger ben van zijn kind ”. Mijn zwangerschap bezorgde me geleidelijk stress en ik wilde dat mijn man naar huis kwam en voor me zou zorgen en ook trouw zou zijn. Mijn man was een liefdevolle, goede en verantwoordelijke man voordat hij zijn baan verloor. Ik was wanhopig en tegelijkertijd bang om hem kwaad te doen, totdat Dr. Wale hem uiteindelijk terugbracht, zoals beloofd. Het was als een magie voor mijn ogen. Het was een geweldige ervaring en bewijs dat Dr Wale en zijn e-mail: drwalespellhome@gmail.com of WhatsApp +2349015141346

    ReplyDelete
  7. Goede dag, terwijl je dit leest, weet dat je problemen voor de helft zijn opgelost als je er maar actie op kunt ondernemen, want ze is daar een krachtige spirituele man genaamd Dr. Ajayi die ik heb ontmoet tijdens het lezen van een artikel online, heb je problemen in je relatie en wil je een blijvende oplossing of heb je gezondheidsproblemen Dr. Ajayi zal je verbazen met zijn geweldige krachtige contact met hem op whatsapp: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com Hij helpt me met een spreuk die mijn man na 9 maanden naar huis bracht van saperatie

    ReplyDelete