Wednesday, June 19, 2019

Challenge #194 ~ Polka Dots and/or Stripes

Happy Wednesday crafting friends.
Welcome to a brand new challenge hosted by the Crafty Gals.

The randomly selected prize winners for challenge #193 are:

#49 - Alicia
Prize ~ 2 Digital Images

#65 - Julie T.
Prize ~ 3 Digital Images


#87 - Tracy
Prize ~ $5 Gift Certificate

Congratulations! You may display the badge below on your blog!


Please use the "CONTACT ME" button at the top to claim your prize. 

***PLEASE MENTION WHAT PRIZE YOU WON***

You have 1 week to claim your prize.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Our Top Three Winners, picked by our fabulous DT are:

#53 - Jose

#100 - Tone

#103 - Karen C. 

Congratulations to you all!
Below is the badge you may display on your blog.


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Our current challenge is ...

Polka Dots and/or Stripes

Our wonderful sponsors for this challenge are:


Prize ~ $10 Gift Certificate



Prize ~ 1 digital image (non colored)



Prize ~ $10 Gift Certificate (Images Only) 


Our very talented DT has been busy creating lovely projects for your inspiration.  Take a look ...


Billie
Using:  - BBQ Apron(#920) - Scribbles Designs



Using:  Bathtime Panda - Kitty Bee Designs



Using: Jelly Belly Fishes - Kitty Bee Designs



Using:  Flower Set 1 (#641) - Scribbles Designs



Using:  Sunshine Silly Sally # 307 - Odd Ball Art



Using:  Penelope #3 - Odd Ball Art



Using:  Bathtime Panda - Kitty Bee Designs



Using:  Penelope #3 - Odd Ball Art



Using:  Classy and Fabulous (#0178) - Scribbles Designs




Using:  Classy and Fabulous (#0178) - Scribbles Designs



Using: Sunshine Silly Sally # 307 - Odd Ball Art



Using:  Honu Love - Kitty Bee Designs


We would love for you to play along with us. You have until 12:00 pm CST on July 2, 2019 to link your project to our current challenge

There are a few simple rules you must follow:
1. You may only submit THREE projects per challenge.
2. Your project must be NEW - no back linking allowed.
3. You must link DIRECTLY to your blog post, not just your blog.

Good luck and thanks for joining us today!
We can't wait to see all your amazing projects!




You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

9 comments:

  1. Thanks for the top 3 pick! The badge is proudly displayed on my blog! :)

    ReplyDelete
  2. Thanks for choosing my card top 3. Congratulations everybody. Grt Jose

    ReplyDelete
  3. Hallo allemaal, mijn naam is Ophélie Aurélien Ik woon in de buurt van Choco-verhaal in België. Ik was gekwetst en had een gebroken hart toen er zeven maanden geleden een groot probleem ontstond tussen mij en mijn man. zo verschrikkelijk dat hij de zaak voor de rechtbank aanhangig maakte voor een scheiding. Hij zei dat hij nooit meer bij hem wilde wonen en dat hij niet meer van me hield. Dus hij pakte het huis uit en zorgde ervoor dat ik en mijn kinderen zware pijn leden. Ik probeerde al mijn mogelijke middelen om hem terug te krijgen, na heel veel bedelen, maar alles was invail.and hij bevestigde dat hij zijn beslissing nam en hij zou me nooit meer zien. Dus op een avond, toen ik terugkwam van het werk, ontmoette ik een oude vriend van me die ook met mijn man in hetzelfde bedrijf werkte dat hij me belde en me vroeg wat het probleem is met mijn man. Dus ik heb hem alles uitgelegd, dus hij vertelde me dat de enige manier om mijn man terug te krijgen, is om een ​​spell caster te bezoeken omdat het ook echt voor hem werkte. Dus ik geloofde nooit in een spell caster, maar ik had geen andere keuze dan zijn advies op te volgen. Toen gaf hij me een e-mail doctorigbinovia93@.com een ​​spellinggieter die hij bezocht. Dus de volgende ochtend stuurde ik een bericht naar de e-mail die hij me gaf, en de spreukmeester verzekerde me dat ik mijn man binnen twee dagen terug zou krijgen als ik zijn instution volgde, dus deed ik alles wat hij me vroeg. De volgende ochtend, zo verrassend, belde mijn man die me de afgelopen 7 maanden niet gebeld had me op om me te vertellen of er nog een manier was om mijn leven weer te komen. Gedurende 7 maanden Drigbinovia maar een glimlach op mijn gezicht zo kwam hij weer terug in mijn leven, met veel liefde en vreugde, verontschuldigde hij zich voor zijn fout en voor de pijn die hij mij en onze kinderen heeft aangedaan. Vanaf die dag was onze relatie sterker dan voorheen, je kunt hem ook bereiken via WhatsApp hem op +2348144480786 Ik zou je daarbuiten adviseren als je moeite hebt om contact met hem op te nemen,

    ReplyDelete
  4. Thanks for the beautiful DT inspiration, ladies. xo Nancy

    ReplyDelete